Geen commentaar
Naam, logo en eventuele slogan voor een nieuw bedrijf in de bouw
- Wedstrijd van: Nieuwenhuis1990
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 31-07-2018
Datum einde: 11-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Toelichting ontwerp:
Door de achternaam te gebruiken als beeldmerk krijgt het logo een persoonlijke lading. Dit verstrekt de visie van het bedrijf met de persoonlijke aanpak. Als extra krijg je de woordspeling.
Door de naam te stapelen krijg je een gelaagdheid in het logo waarmee je het bouwen suggereert. Dit kan nog extra benadrukt worden door voor de 3D-variant te kiezen.
Als je bereid bent om je achternaam aan te passen weet ik nog wel meer logo’s :D
Ik hoor wel wat je ervan vind.
Groet, Hendrik
Hoi Hendrik,
Woordspeling is leuk.
Geel vind ik persoonlijk wat minder (niet zo duidelijk met printen)
Daarnaast vind ik het ook wel leuk als er een logo is in plaats van alleen een naam. Bij een huisstijl (bijvoorbeeld briefpapier) is het leuk om het logo te plaatsen maar hoeft niet overal de naam heel groot op te komen.
Groetjes Maarten