Hallo,
Ik snap dat u een robot, of character leuk vind, maar in mijn ogen werkt dat niet. Tegenwoordig hoort alles strak, minimalistisch en modern te zijn, en een poppetje of iets anders druk past daar niet bij.
Ik heb in het logo wel mechanica verwerkt, dit omdat ik dat wel een leuk idee vind, en er goed uit ziet.
Logo's (vooral) moeten er strak en duidelijk uit zien, het moet uw bedrijf erkenning en een zakelijke uitstraling geven.
De kleuren zijn natuurlijk te veranderen, maar het leek mij wel wat om eens wat anders te doen! wel het grijze voor de soberheid, strakheid en het mechanische deel van computer systemen, en een goede felle kleur om alles wat te breken. Het mooie aan dit logo is, dat het tandwiel ook goed te gebruiken is voor andere uitingen. (denk aan briefpapier, visitekaartjes etc.)
Datum start: 08-01-2013
Datum einde: 31-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

