Nearshore

Datum start: 28-09-2010

Datum einde: 15-10-2010

Totaal budget: € 125.00
Nieuwste inzending
Book cover
TIMURA

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo gaat gebruikt worden voor briefpapier, visitekaartjes, websites en web/banner etc (primaire behoefte).
Daarnaast voor gebruik in presentaties (powerpoint) en marketing materiaal/artikelen zoals pennen, folders etc.

Bedrijfsomschrijving


Nearshore.NL is een eenmanszaak met dienstverlening en consultancy in informatie technologie en logistiek. Nearshore als naam is ontstaan als tegenhanger van offshore waarbij projecten in opdracht gegeven kunnen worden met arbeiduitbesteding in oost-europe. Dit is echter geen core-bussiness meer. Nearshore heeft nu ook als kenmerken : locatie (dicht bij de kust) en dienstverlening/expertise (op o.a. nautisch/logistiek terrein) een tweede betekenis gekregen. Zie www.nearshore.nl

Doelgroep


Bedrijfsleven welke diensten in zal huren van nearshore - gewoonlijk managers(B2B).

Kleuren, favoriete logo's, must haves


mooi lettertype voor bedrijfsnaam nearshore.nl (bijv heineken) met eenvoudige krachtig dynamsich logo welke ook verder los te gebruiken is. Nearshore in terugkomend als bijvoorbeeld golf van de zee op de kust komend etc. Zie huidige visitekaartje waarin een foto is verwerkt

Designer: E-sign E-sign
logo-e-sign-zHr42uv2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.