Geen commentaar
NEUZL logo
- Wedstrijd van: kim@get12.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-05-2015
Datum einde: 04-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Adri zo even weer de normale zonder neus
mvg Petje

Geen commentaar
Hoi Adri/Kim
Neusje in de E
met vriendelijke groeten Petje
Hallo Petje, we vinden de neus iets te simplistisch. Er is geen associatie met een neus dus die willen we ook niet leggen. Zonder neus was ie beter...
Hoi Adri
Oke sorrie zal zeker dan de neus weglaten :)
met creatieve groeten Petje

Geen commentaar
Hoi Adri/Kim
Wat vind U van deze ik heb subtiel en toch speels een neusje in de U geplaatst ik hoor graag uw feedback erop zo dat ik hem kan verbeteren
met vriendelijke groeten Petje

Geen commentaar
Dank voor de vele varianten! Hier zouden we, mochten we deze richting op willen, toch moeten kunnen kiezen. We vinden het een mooi, strak ontwerp. We missen nog een beetje de speelsheid, wellicht dat een kleine toevoeging de speelsheid net naar boven weet te krijgen?

Geen commentaar

Geen commentaar
Hoi Adri
Bedoelde U zo.
met vriendelijke groeten Petje
Bijna. De blauwe poot niet taps laten toelopen en de punt = een blokje. Wellicht even spelen met de kleuren om te zien welke de beste is.

Geen commentaar
Hmm. Wat als de verticale poot van de L een uitroepteken wordt (roze, met de punt in de horizontale balk)? Excuses voor de vele aanpassingen, maar dit logo is zeker de moeite waard om nader te beoordelen. Vandaar.
Groet,
Adri
Hoi Adri
Ik ga aan de slag met creatieve groeten Petje

Geen commentaar
Wat als je in de eerste variant de liggende streep van de L roze maakt, en de verticale poot blauw?
Hoi Adri
twee versies gemaakt (begin met roze blokjes en roze eind)
met creatieve groeten Petje
Ga ik voor zorgen Adri mvg Petje

Geen commentaar
Hier is het proces (van zoeken naar vinden) niet meer duidelijk: ik begin met een aantal mogelijkheden (blokjes) maar eindig er ook mee. Alle varianten bekijkend vinden we het tweede ontwerp, blauw met roze, nog het sterkst.
Groet,
Adri

Geen commentaar
Hoi Adri
Kan natuurlijk in alle kleuren nu groen en tinten
die ik in een lijn er onder heb aan gebracht
met creatieve groeten Petje
Ps moet ik de lijn weghalen alleen de l ? mcg Petje

Geen commentaar
Mooie ontwikkeling! Ik zou echter een duidelijker verband verwachten tussen de blokjes (in de N) en de doorgetrokken lijn in de L. Bijvoorbeeld door de kleuren meer op elkaar af te stemmen? Of anderszins?

Geen commentaar
We vinden "euzl" mooi vormgegeven maar de "N" is, wat ons betreft, niet in harmonie met de rest van het logo. De nadruk ligt nu bovendien op "euzl".
We vinden "euzl" mooi vormgegeven maar de "N" is, wat ons betreft, niet in harmonie met de rest van het logo. De nadruk ligt nu bovendien op "euzl".

Geen commentaar
Dit logo biedt volgens ons veel aanknopingspunten: de losse blokjes die resulteren in een duidelijk doorgetrokken lijn symboliseert wel wat Neuzl doet: de naald in de hooiberg vinden. De flow, van blokjes naar lijn, is nog niet voldoende duidelijk weergegeven vinden we. Ook een kwestie van kleuren denken we. Wij zijn niet zeker of de kleuren moeten "overvloeien" of juist contrastreren...
Hoi Adri
Ik ga over op deze ik ga hem aanpassen dank u wel voor uw feedback met creatieve groeten Petje

Geen commentaar
Dank voor het ontwerp. Vind met name de name fris. Ik begrijp de visual niet helemaal. Kan niet (meteen) zien wat het symboliseert. Bovendien willen we euro-teken niet gebruiken omdat dit teveel duidt op prijsvergelijking en er ook (valide) andere criteria kunnen zijn voor een beste aanbod (locatie van winkel, snelste levertijd, betrouwbaarste leverancier, etcetera). De gebruiker gaat zelf bepalen wat voor hem of haar de criteria zijn voor "beste". Groen is opvallend, zouden we zelf niet aan gedacht hebben. De kleur van de search engine wordt helder blauw...
Als richtlijn voor de visual zouden we nog kunnen zeggen dat de visual in het logo moet ook geschikt zijn om in een icon op een mobiele telefoon te tonen. Dank! Adri
Dankje Adri ik zal andere inzenden!
met creatieve groeten Petje