NEUZL logo

Datum start: 21-05-2015

Datum einde: 04-06-2015

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
SonjaFilip

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij starten op korte termijn een product search engine: een zoekmachine waarmee je uitsluitend consumentenproducten kunt zoeken en je steeds de beste deal van het gezochte product vindt. Bovendien kan de zoekmachine gepersonaliseerd worden zodat de zoekresultaten altijd op de zoeker afgestemd zijn (favoriete merken en winkels, uitsluiten van bepaalde productcategorieën, geen franstalige boeken, etcetera). Het webadres wordt neuzl,nl, eventueel voorafgegaan door een ander woord. .NL hoef niet in het logo te worden opgenomen omdat er ook een app komt en dat dus geen (mobiele) website is.

Het logo moet fris zijn en efficiency, snelheid en eenvoud uitstralen.

Bedrijfsomschrijving


Neuzl wordt een purchase service provider: de snelste manier om van behoefte naar aankoop te komen. Iets kopen? Even neuzlen en je hebt 'm. Je vindt altijd meteen het beste aanbod. Zo bespaar je tijd en geld bij het winkelen.

Neuzl is een startup waar inmiddels alle grote retailers van Nederland bij zijn aangesloten. Vanzelfsprekend zijn er plannen het concept in het buitenland uit te rollen maar de focus ligt primair op Nederland.

Doelgroep


Primaire doelgroep zijn mannen en vrouwen van 20 tot 55 jaar die geregeld aankopen doen en bereid zijn dat in toenemende mate mobiel te doen. Ze hebben een mobiel en gebruiken deze voor steeds meer doeleinden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: graag gezien graag gezien
logo-graag-gezien-ocWgf4TI

graag geziengraag gezien

drie dimentionaal

kim@get12.comkim@get12.com

Dank voor het ontwerp. We zoeken echter iets veel styllistischer. Dit logo heeft wat ons betreft de veel elementen: kleuren, vormen, etc. Hier zitten we wat ons betreft niet in de juiste richting.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-graag-gezien-yEAxXfzk

graag geziengraag gezien

variatie tekst

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-graag-gezien-iYHdjPyi

graag geziengraag gezien

eenvoudiger en heldere kleuren

kim@get12.comkim@get12.com

Dank voor de herziening. Het lettertype oogt nog niet erg professioneel. Het wekt bij ons de indruk van een buurtfeest. En da's niet de bedoeling. De kleuren zijn luchtiger geworden maar ook fletser. Ik denk niet dat we op dit pad moeten voortborduren. Desalniettemin, veel dank voor de moeite.

Groet,
Adri

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-graag-gezien-CPk3tniS

graag geziengraag gezien

andere kleuren en lettertype mogelijk

kim@get12.comkim@get12.com

Dank voor het ontwerp! We willen liever geen payoff in het logo, omdat dit mogelijk (voortdurend) wijzigt en taalafhankelijk is. Het logo moet direct herkenbaar zijn, zonder veel detail. Dit ontwerp heeft wat ons betreft nog te veel details. De kleurstelling vinden we ietwat somber terwijl we juist een frisse indruk willen wekken.

Groet,
Adri

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.