NEUZL logo

Datum start: 21-05-2015

Datum einde: 04-06-2015

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
SonjaFilip

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij starten op korte termijn een product search engine: een zoekmachine waarmee je uitsluitend consumentenproducten kunt zoeken en je steeds de beste deal van het gezochte product vindt. Bovendien kan de zoekmachine gepersonaliseerd worden zodat de zoekresultaten altijd op de zoeker afgestemd zijn (favoriete merken en winkels, uitsluiten van bepaalde productcategorieën, geen franstalige boeken, etcetera). Het webadres wordt neuzl,nl, eventueel voorafgegaan door een ander woord. .NL hoef niet in het logo te worden opgenomen omdat er ook een app komt en dat dus geen (mobiele) website is.

Het logo moet fris zijn en efficiency, snelheid en eenvoud uitstralen.

Bedrijfsomschrijving


Neuzl wordt een purchase service provider: de snelste manier om van behoefte naar aankoop te komen. Iets kopen? Even neuzlen en je hebt 'm. Je vindt altijd meteen het beste aanbod. Zo bespaar je tijd en geld bij het winkelen.

Neuzl is een startup waar inmiddels alle grote retailers van Nederland bij zijn aangesloten. Vanzelfsprekend zijn er plannen het concept in het buitenland uit te rollen maar de focus ligt primair op Nederland.

Doelgroep


Primaire doelgroep zijn mannen en vrouwen van 20 tot 55 jaar die geregeld aankopen doen en bereid zijn dat in toenemende mate mobiel te doen. Ze hebben een mobiel en gebruiken deze voor steeds meer doeleinden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: MBrand MBrand
logo-mbrand-aUWW48fI

MBrandMBrand

Bijgaand mijn inzending. Het woordmerk is custom made (geen standaard font gebruik). De 'Z' is tevens een abstracte neus wat refereert naar het snelste zoekresultaat. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet, MBrand

kim@get12.comkim@get12.com

bijzondere kleuren! de payoff is eigenlijk niet wat we bedoelen: wij hebben al geneuzeld voor jou, jij ziet alleen het resultaat. we willen liever geen neus in het logo omdat het niet over een neus gaat, maar over zoeken en vinden...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.