NEUZL logo

Datum start: 21-05-2015

Datum einde: 04-06-2015

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
SonjaFilip

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij starten op korte termijn een product search engine: een zoekmachine waarmee je uitsluitend consumentenproducten kunt zoeken en je steeds de beste deal van het gezochte product vindt. Bovendien kan de zoekmachine gepersonaliseerd worden zodat de zoekresultaten altijd op de zoeker afgestemd zijn (favoriete merken en winkels, uitsluiten van bepaalde productcategorieën, geen franstalige boeken, etcetera). Het webadres wordt neuzl,nl, eventueel voorafgegaan door een ander woord. .NL hoef niet in het logo te worden opgenomen omdat er ook een app komt en dat dus geen (mobiele) website is.

Het logo moet fris zijn en efficiency, snelheid en eenvoud uitstralen.

Bedrijfsomschrijving


Neuzl wordt een purchase service provider: de snelste manier om van behoefte naar aankoop te komen. Iets kopen? Even neuzlen en je hebt 'm. Je vindt altijd meteen het beste aanbod. Zo bespaar je tijd en geld bij het winkelen.

Neuzl is een startup waar inmiddels alle grote retailers van Nederland bij zijn aangesloten. Vanzelfsprekend zijn er plannen het concept in het buitenland uit te rollen maar de focus ligt primair op Nederland.

Doelgroep


Primaire doelgroep zijn mannen en vrouwen van 20 tot 55 jaar die geregeld aankopen doen en bereid zijn dat in toenemende mate mobiel te doen. Ze hebben een mobiel en gebruiken deze voor steeds meer doeleinden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Budget Media Budget Media
logo-budget-media-Gd1wPp32

Budget Media Budget Media

Of zoiets...

kim@get12.comkim@get12.com

Mooi gemaakt maar voor ons te complex (te veel elementen). We zoeken iets veel platters (minder kleurverloop, contouren, e.d.). Bovendien oog het vierkant links nogal zwaar en gaat het vergrootglas verloren. In het vergrootglas hoeft ook geen oog, het vergrootglas alleen is wat ons betreft voldoende om een zoektocht aan te geven.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-B4ARAvZ2

Budget Media Budget Media

Of zoiets?

Budget Media Budget Media

U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleur.

Mvg

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-zK7htG8u

Budget Media Budget Media

Bedoelde u meer zoiets?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-4pUAq3CC

Budget Media Budget Media

Wat vind u van deze richting?

kim@get12.comkim@get12.com

het oog zou veel stilistische mogen. wellicht het oog en het vergrootglas samen laten vloeien op een of andere manier?

Budget Media Budget Media

gaan we maken voor u ...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-v6ppNEoK

Budget Media Budget Media

Ons voorstel voor uw beeldmerk, tevens een doorontwikkeling voor de app, ik ben erg benieuwd wat u er van vind, we leveren het beeldmerk aan in alle extenties en formaten voor al uw uitingen.

Mvg BBM
BUdgetbeeldmerk.nl

kim@get12.comkim@get12.com

Dank voor het voorstel! Vind de tekst mooi vormgegeven. De neus vinden we echter niet passen bij hetgeen we willen communiceren. Wekt enigzins een farmaceutische associatie op. We willen juist het resultaat van neuzelen presenteren, niet het neuzelen zelf. Dat doet Neuzl voor jou: jij zoekt iets, wij neuzelen en presenteren jou meteen de beste oplossing (in casu: jij zoekt een product, wij zoeken het beste aanbod voor je op en tonen dat meteen). Het logo legt nu teveel nadruk op de neus. Mooie kleuren!

Groet,
Adri

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.