Of zoiets...
NEUZL logo
- Wedstrijd van: kim@get12.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-05-2015
Datum einde: 04-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi gemaakt maar voor ons te complex (te veel elementen). We zoeken iets veel platters (minder kleurverloop, contouren, e.d.). Bovendien oog het vierkant links nogal zwaar en gaat het vergrootglas verloren. In het vergrootglas hoeft ook geen oog, het vergrootglas alleen is wat ons betreft voldoende om een zoektocht aan te geven.

Of zoiets?
U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleur.
Mvg

Bedoelde u meer zoiets?

Wat vind u van deze richting?
het oog zou veel stilistische mogen. wellicht het oog en het vergrootglas samen laten vloeien op een of andere manier?
gaan we maken voor u ...

Ons voorstel voor uw beeldmerk, tevens een doorontwikkeling voor de app, ik ben erg benieuwd wat u er van vind, we leveren het beeldmerk aan in alle extenties en formaten voor al uw uitingen.
Mvg BBM
BUdgetbeeldmerk.nl
Dank voor het voorstel! Vind de tekst mooi vormgegeven. De neus vinden we echter niet passen bij hetgeen we willen communiceren. Wekt enigzins een farmaceutische associatie op. We willen juist het resultaat van neuzelen presenteren, niet het neuzelen zelf. Dat doet Neuzl voor jou: jij zoekt iets, wij neuzelen en presenteren jou meteen de beste oplossing (in casu: jij zoekt een product, wij zoeken het beste aanbod voor je op en tonen dat meteen). Het logo legt nu teveel nadruk op de neus. Mooie kleuren!
Groet,
Adri