Na lang puzzelen ben ik helaas afgeweken van de klok, maar ben telkens dieper op de motor ingegaan. Na onderzoek over de 50's, uw doelgroep en concurrentie is dit het resultaat, veranderen is altijd mogelijk. Mocht het niet zijn wat u zoekt, gaan we gewoon weer verder.
Tristan.
New Brand of Gin
- Wedstrijd van: pauldegoede
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 02-01-2014
Datum einde: 16-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Tristan, dank voor je uitvoering en creativiteit. Is ook goed geslaagd en nemen we mee in de waardering.
Bij de Gin is de beleving inderdaad van belang.
Wat zou u nu graag willen zien? Bent u toch meer op zoek naar de klok, of misschien toch meer aan deze schroeven? U heeft het over beleving, wat voor beleving zou u willen dat de consument heeft? Is het echt de 50's look of wat meer classy?