De fles staat als het ware al in het schap. :-)
New Brand of Gin
- Wedstrijd van: pauldegoede
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 02-01-2014
Datum einde: 16-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Wim,
dank voor de inzendingen. Zoals aangegeven in eerdere communicatie nemen we afstand van de motor in het label en ligt de nadruk op 5 o clock, gin time. Daarnaast zijn e zoekende naar een klassieke uitstraling, zoals andere Gins brokers, green hat, hendricks etc. Of een moderne uitstraling met nadruk op de kwaliteit en het 5 uur thema.
Kun je daar iets mee?
groet,
paul

Voorstel voor etiket/logo. Kleuren en lay-out kunnen uiteraard anders en wel of geen glans aanbrengen.
Hierna volgt nog een andere kleur.
Graag feedback om eventueel verder te kunnen ontwikkelen.
Met vriendelijke groet,
WIMdesign
Wim Nijenkamp