Geen commentaar
Datum start: 15-05-2012
Datum einde: 04-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Q is hier hoofdletter
als blacklabel in te zetten
Vind ik grafisch erg mooi. Ook goed doordacht. Vraag me alleen af of het niet te lieflijk is..

Geen commentaar
symobolisch. van de kleine plant naar het vallen van de winter...geeft het ruime aanbod aan binnen deze productengroep.

Geen commentaar

Geen commentaar
- 2 steunkleuren
- www.earthwatertools.com (oplossing domeinnaam)
- technisch maar ook vrij, tegelijk water in patroon..beheersen
snel herkenbare tekst ook bij verkleining.
hi angel, Is goed doordacht maar ik ben niet helemaal enthousiast over de vorm.

Geen commentaar

Geen commentaar
hoezo nike ?
Misschien iets te veel..
zekers te veel...was meer speeltje met het bewuste logo..

Geen commentaar
flux vloeien stromen
uh ecolol zit te veel lol in zeker
Ik denk dat we het toch maar bij Earth moeten houden
ja waarom ook niet..zat vooral te brainstormen ivm herkenbare domeinnaam, maar net zoals de graslogo-designer denk ik inderdaad door stug door te gaan met earth dat het uiteindelijk in je voordeel kan zijn.

drop alvast 2 andere namen
of ecorand.
Hmmm..

Geen commentaar
afgeleide van aqurant..weer iets korter...korter altijd goed voor naamsherkenning

Geen commentaar
aqurant, aqua garant...garant dat het goed komt met controle op het water..
evt. als payoff geen control the water maar "control your water" hierbij is dan ook nog mogelijk in een andere kleurstelling een totaal andere producten groep neer te zetten bijv. licht blauw en donkerblauw voor waterbesparende douchekoppen etc.
hi Angel, Bedankt voor je inzending. Combinatie van Aqua en Garant is vernieuwend. Maar ik heb wel wat moeite met de uitspraak. zou er niet nog een a tussen moeten? Vind het ook erg technisch. Zou graag wat meer gevoel er in willen hebben. duurzaam, leven, eco, fun
met de a ertussen...is al bezet door een restaurant

zie onder
eerste aanzet, eenvoudig logo daardoor gemakkelijk door te verwerken in allerlei drukwerk zoals verpakkingen ook gemakkelijk om logo kwaliteit te bewaken. groene gedeelte is een gedeelte van de bolling van de aarde.