en bij deze de stijlgids
Nick Bleekemolen
- Wedstrijd van: bleekemolen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2021
Datum einde: 16-10-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij mijn ontworpen logo voor jullie bedrijf. Ik heb niet gekozen voor een standaard logo met een auto en snelheid. Dit is niet erg origineel. Ik heb jullie naam als logo gebruikt. De ronde vormen in Bleekemolen heb ik vervangen met wielen. Deze hebben een rode kleur. De kleuren rood en zwart zijn erg mooi om in jullie huisstijl terug te laten komen. Ik heb een "Full Logo" ontworpen en een simpeler logo (voor kleinere gebruiken). Dit logo ziet er hip en "vooruitstrevend' uit, maar ook erg professioneel. Dit logo werkt ook top op een visitekaartje of brochure. Ook kan je met de wielen een terugkomend patroon maken, dit zorgt voor veel samenhang.
Bij deze mijn pitch voor mijn logo. Het zou een eer zijn als jullie mijn ontwerp kiezen.