Nieuw beeldmerk voor hét nieuwe Mindfulness festival

Datum start: 04-04-2017

Datum einde: 18-04-2017

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
joanneyg

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn op zoek naar een aantrekkelijk beeldmerk voor een Mindfulness festival "STROMEND".
We hebben 2 dingen die er in moeten staan en dat zijn de titel "STROMEND" en de ondertitel "Mindfulness festival" voor de rest zijn er geen restricties.
We hebben natuurlijk wel een aantal punten als inspiratie en dat zijn de volgende:
Kleur, Vrolijk, Licht, Ruimte, hippie en beleving.

Én we hebben ook enkele andere beeldmerken waar je naar zou kijken voor inspiratie:
Headspace (dat is een app over mindfulness)
Flow magazine
Happiness magazine

Inspiratie tekst:
Betoverende beleving van unieke mindfulness evenementen (niet: yoga promotie Oosterhout)
Steekwoorden: kleurrijk, licht, vrolijk, ruimte
Sfeer/inspiratie: bohemien, hippie, groen, aware, duurzaam, belcrum beach/strijp-s, headspace, happinez, flow, low-impact
Langslopen en mogelijkheid tot unieke belevingen

Bedrijfsomschrijving


We zijn een samenwerking van verschillende culturele ondernemers. Het idee komt uit een brainstorm tussen H19 centrum voor de Kunsten en CircusKunst een circusorganisatie met een maatschappelijk doel.

Doelgroep


- Mensen die al geïnteresseerd zijn in mindfulness
- Cursisten van de verschillende partners
- Yoga cursisten
- Oosterhouters (inwoners uit de doelgemeente)
- Mensen die zorg verlenen

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: joosttilburg joosttilburg
logo-joosttilburg-C9i3CbFw

Geen commentaar

jugglingjayjugglingjay

vindt ik een beetje te sober, ik weet niet of het de kleuren zijn of dat het misschien wel heel leeg is?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-joosttilburg-9gR9z5hw

Geen commentaar

jugglingjayjugglingjay

Erg mooi maar wel erg serieus dit vindt ik goed passen bij mindfulness maar niet bij een festival.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.