Nieuw beeldmerk voor hét nieuwe Mindfulness festival

Datum start: 04-04-2017

Datum einde: 18-04-2017

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
joanneyg

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn op zoek naar een aantrekkelijk beeldmerk voor een Mindfulness festival "STROMEND".
We hebben 2 dingen die er in moeten staan en dat zijn de titel "STROMEND" en de ondertitel "Mindfulness festival" voor de rest zijn er geen restricties.
We hebben natuurlijk wel een aantal punten als inspiratie en dat zijn de volgende:
Kleur, Vrolijk, Licht, Ruimte, hippie en beleving.

Én we hebben ook enkele andere beeldmerken waar je naar zou kijken voor inspiratie:
Headspace (dat is een app over mindfulness)
Flow magazine
Happiness magazine

Inspiratie tekst:
Betoverende beleving van unieke mindfulness evenementen (niet: yoga promotie Oosterhout)
Steekwoorden: kleurrijk, licht, vrolijk, ruimte
Sfeer/inspiratie: bohemien, hippie, groen, aware, duurzaam, belcrum beach/strijp-s, headspace, happinez, flow, low-impact
Langslopen en mogelijkheid tot unieke belevingen

Bedrijfsomschrijving


We zijn een samenwerking van verschillende culturele ondernemers. Het idee komt uit een brainstorm tussen H19 centrum voor de Kunsten en CircusKunst een circusorganisatie met een maatschappelijk doel.

Doelgroep


- Mensen die al geïnteresseerd zijn in mindfulness
- Cursisten van de verschillende partners
- Yoga cursisten
- Oosterhouters (inwoners uit de doelgemeente)
- Mensen die zorg verlenen

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: iG design iG design
logo-ig-design-xNddejqa

iG designiG design

De merknaam blijft hier kleurrijk, ander lettertype waardoor de letter 'T' een 'open' persoon is. Het hoofd verwijst naar de puntjes in de subtitel. Succes! (eenvoud siert)

jugglingjayjugglingjay

wat mij betreft is het wat te veel een feest logo ik krijg er party associaties bij maar eens even zien wat H19 er van vindt wie weet wat zij zeggen

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ig-design-QcmL1FCK

iG designiG design

De kleur, het licht, de ruimte van het lettertype zorgen voor de 'beleving'. Ik bracht de kleur in het 'woord' en niet klassiek als achtergrond... Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.