De merknaam blijft hier kleurrijk, ander lettertype waardoor de letter 'T' een 'open' persoon is. Het hoofd verwijst naar de puntjes in de subtitel. Succes! (eenvoud siert)
Nieuw beeldmerk voor hét nieuwe Mindfulness festival
- Wedstrijd van: jugglingjay
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-04-2017
Datum einde: 18-04-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


wat mij betreft is het wat te veel een feest logo ik krijg er party associaties bij maar eens even zien wat H19 er van vindt wie weet wat zij zeggen

De kleur, het licht, de ruimte van het lettertype zorgen voor de 'beleving'. Ik bracht de kleur in het 'woord' en niet klassiek als achtergrond... Succes!