Hierbij mijn pogint om iets leuks te maken voor stromend festival. zoals u ziet heeft het velle en opvallende kleuren in de bloem zelf en de typografie gaat goed samen met de stijl van de bloem zelf. (als u miss andere kleuren wilt zien dan kan ik het aanpassen voor u) ik wou het niet te druk maken want dat soort style wordt niet echt meer gewaarderd in de vormgeef wereld en simpel en strak is the nieuw way met logos en grafische beelden vandaar dat ik het best strak heb gewouden maar tegelijk geeft het een druk beeld. hoop dat u het mooi vindt en zal vast wat van u horen.
met vriendelijke groet,
mohsen halimi
Nieuw beeldmerk voor hét nieuwe Mindfulness festival
- Wedstrijd van: jugglingjay
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-04-2017
Datum einde: 18-04-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

