Hierbij mijn versie voor het logo. Ik heb gekozen voor een iets modernere invalshoek met rustigere kleuren.
Hierbij een korte uitleg van het logo: In de tekst 'stromend' zit beweging (stroming) dat staat voor de evenementen/cursussen die er aanwezig zijn. Daarbij is de omlijning geïnspireerd door een tekstballon (cursussen/communicatie) en het brein. De scherpe hoeken staan voor het 'overvolle' brein dat nog tot rust moet komen. De bedoeling is dat dit op het mindfulness festival gebeurt. Ik hoor graag uw reactie.
mvg,
Martillery
Nieuw beeldmerk voor hét nieuwe Mindfulness festival
- Wedstrijd van: jugglingjay
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-04-2017
Datum einde: 18-04-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

