Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een logo dat voor mijn gevoel klasse uitstraalt, een illustratief element (de 'outline' van de gevel) dat het geheel een moderne twist geeft. Als knipoog naar het oude logo het ik de toevoeging 'Antwerp' in een wat klassiekere letter gezet, om tevens een mooi contrast te creëren met het andere, moderne, font.
Ik ben benieuwd wat u er van vindt!
Het is op zich een mooi logo, maar ik zou sowieso de woorden "de witte lelie" naast elkaar zetten ipv op elkaar?