Nieuw logo gezocht voor bedrijf die nog ouderwets aan menselijk contact en aandacht doet in deze snelle onpersoonlijke digitale wereld
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: anne@callcare.nl
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 269.00
- Datum start : 18-10-2018 17:41
- Datum einde : 25-10-2018 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 62
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Onze huidige naam is Call Care Nederland. Maar we staan open voor een nieuwe naam. We zijn net verhuisd naar ons nieuwe thuis in Rotterdam. Volledig gerenoveerd in een moderne en hippe co-working-achtige ruimte kunnen we weer genieten van ons werk. We willen onze digitale identiteit bij ons thuis laten passen. Om een indruk te geven is er een kleurenschema geüpload en enkele foto's van het interieur tijdens de renovatie van het pand. Zoals je kan zien op www.callcare.nl is ons huidige logo gedateerd en straalt het niet meer de dynamiek uit die we nastreven. we willen een meer modern, betrouwbaar en dynamisch en aantrekkelijk logo waarin de nieuwe kleuren of 1 van de nieuwe kleuren van onze huisstijl zijn verwerkt.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Studio Hartman
-
-
Studio Hartman zegt
ALL care staat voor dat jullie alle taken kunnen overnemen op dit gebied, maar staat ook voor dat jullie alle soorten bedrijven bedienen
-
Studio Hartman zegt
Met dit moderne maar tijdloze logo kunnen jullie minimaal 10 jaar vooruit :-)
-
Studio Hartman zegt
dit is mijn favoriet van mijn uploads overigens
-
Studio Hartman zegt
bij nadere beschouwing domineert hier toch weer de tekst teveel, waardoor geen samenhang met de haakjes
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
haakjes te overheersend
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
Andersom ook, de vorige legt nadruk op 'care' en deze legtnadruk op 'call'
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
werkt ook mooi
-
Studio Hartman zegt
tekst en haakjes worden meer 1 beeld zo (dan vorige)
-
Studio Hartman zegt
Mijn favoriet nr 2
-
Studio Hartman zegt
Excuss, Bij nadere beschouwing is dit de absoluut sterkste versie van de reeks. Mocht het ontwerp u bevallen, kan ik deze het meest aanbevelen, oa omdat hij het beste blijft werken in zowel hele kleine als grote maat.
metvr groet
Dennis Hartman -
Studio Hartman zegt
Ik heb hier donkerblauw gebruikt, maar kan uiteraard ook met zwart/oker aangeleverd worden
-
Studio Hartman zegt
Voor de verduidelijking;Visueel communiceerd deze links 'Call' in het oker, en care in het blauw, maar ook door de blauwe haak rechts een meer nadrukkelijk 'forward' teken, als in opvolgen, aktie ondernemen(op die call):-)
-
Studio Hartman zegt
Call=incoming care=outgoing
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
vind deze blauw met oker, minder professioneel ogen dan zwart met oker (zie laatste inzending)
-
Studio Hartman zegt
Het 'ALL' benadrukken met kleur, en de c-vorm links met het 'all' leest ook weer als 'call'
-
Studio Hartman zegt
tekst domineert visueel de haakjes
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
C benadrukt customers-care-als-core
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
Beter,rustiger en professioneler maar nog te 'gewoontjes'
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
om te proberen, 3 kleuren
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio Hartman zegt
eenvoud maakt sterk, en communiceert ook een no-nonsense en to-the-point bedrijf
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-