Nieuw logo gezocht voor bedrijf die nog ouderwets aan menselijk contact en aandacht doet in deze snelle onpersoonlijke digitale wereld

Datum start: 18-10-2018

Datum einde: 25-10-2018

Totaal budget: € 269.00
Nieuwste inzending
Book cover
MellGraphics

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn een antwoordservice gevestigd in het centrum van Rotterdam. Onze werkgeest kan worden vergeleken met een grote Italiaanse familie waar iedereen een bepaalde rol in de gemeenschap heeft en samenwerkt en het soms natuurlijk ook niet met elkaar eens is. We beantwoorden de telefoons en beheren de agenda's voor meer dan 400 bedrijven. Van grote advocatenkantoren tot fysiotherapeuten en de kapper om de hoek ... we zorgen ervoor dat ze zich kunnen concentreren op de dingen waar ze goed in zijn ... hun eigen werk en specialiteit. Ze hoeven zich geen zorgen meer te maken om een gemiste oproep, een nieuwe klant missen, een afspraak missen of het beheren van hun agenda. We mengen jong en oud, nieuw en conservatief samen om de perfecte balans te vinden om te voldoen aan de behoeften van onze verschillende klanten.

Onze huidige naam is Call Care Nederland. Maar we staan open voor een nieuwe naam. We zijn net verhuisd naar ons nieuwe thuis in Rotterdam. Volledig gerenoveerd in een moderne en hippe co-working-achtige ruimte kunnen we weer genieten van ons werk. We willen onze digitale identiteit bij ons thuis laten passen. Om een indruk te geven is er een kleurenschema geüpload en enkele foto's van het interieur tijdens de renovatie van het pand. Zoals je kan zien op www.callcare.nl is ons huidige logo gedateerd en straalt het niet meer de dynamiek uit die we nastreven. we willen een meer modern, betrouwbaar en dynamisch en aantrekkelijk logo waarin de nieuwe kleuren of 1 van de nieuwe kleuren van onze huisstijl zijn verwerkt.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Studio Hartman Studio Hartman
logo-orangeowl-PKfS5fUW

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

ALL care staat voor dat jullie alle taken kunnen overnemen op dit gebied, maar staat ook voor dat jullie alle soorten bedrijven bedienen

Studio HartmanStudio Hartman

Met dit moderne maar tijdloze logo kunnen jullie minimaal 10 jaar vooruit :-)

Studio HartmanStudio Hartman

dit is mijn favoriet van mijn uploads overigens

Studio HartmanStudio Hartman

bij nadere beschouwing domineert hier toch weer de tekst teveel, waardoor geen samenhang met de haakjes

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-NTiHg2KW

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

haakjes te overheersend

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-MrOYs9wW

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

Andersom ook, de vorige legt nadruk op 'care' en deze legtnadruk op 'call'

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-Lcl7GPAW

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

werkt ook mooi

Studio HartmanStudio Hartman

tekst en haakjes worden meer 1 beeld zo (dan vorige)

Studio HartmanStudio Hartman

Mijn favoriet nr 2

Studio HartmanStudio Hartman

Excuss, Bij nadere beschouwing is dit de absoluut sterkste versie van de reeks. Mocht het ontwerp u bevallen, kan ik deze het meest aanbevelen, oa omdat hij het beste blijft werken in zowel hele kleine als grote maat.

metvr groet

Dennis Hartman

Studio HartmanStudio Hartman

Ik heb hier donkerblauw gebruikt, maar kan uiteraard ook met zwart/oker aangeleverd worden

Studio HartmanStudio Hartman

Voor de verduidelijking;Visueel communiceerd deze links 'Call' in het oker, en care in het blauw, maar ook door de blauwe haak rechts een meer nadrukkelijk 'forward' teken, als in opvolgen, aktie ondernemen(op die call):-)

Studio HartmanStudio Hartman

Call=incoming care=outgoing

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-J9UE2tYO

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

vind deze blauw met oker, minder professioneel ogen dan zwart met oker (zie laatste inzending)

Studio HartmanStudio Hartman

Het 'ALL' benadrukken met kleur, en de c-vorm links met het 'all' leest ook weer als 'call'

Studio HartmanStudio Hartman

tekst domineert visueel de haakjes

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-G3tc1VcO

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

C benadrukt customers-care-als-core

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-FRZtDdEO

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

Beter,rustiger en professioneler maar nog te 'gewoontjes'

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-CyJ007gO

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

om te proberen, 3 kleuren

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orangeowl-CLzHCFIO

Geen commentaar

Studio HartmanStudio Hartman

eenvoud maakt sterk, en communiceert ook een no-nonsense en to-the-point bedrijf

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.