Geen commentaar
Nieuw logo gezocht voor bedrijf die nog ouderwets aan menselijk contact en aandacht doet in deze snelle onpersoonlijke digitale wereld
- Wedstrijd van: anne@callcare.nl
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 18-10-2018
Datum einde: 25-10-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ALL care staat voor dat jullie alle taken kunnen overnemen op dit gebied, maar staat ook voor dat jullie alle soorten bedrijven bedienen
Met dit moderne maar tijdloze logo kunnen jullie minimaal 10 jaar vooruit :-)
dit is mijn favoriet van mijn uploads overigens
bij nadere beschouwing domineert hier toch weer de tekst teveel, waardoor geen samenhang met de haakjes

Geen commentaar
haakjes te overheersend

Geen commentaar
Andersom ook, de vorige legt nadruk op 'care' en deze legtnadruk op 'call'

Geen commentaar
werkt ook mooi
tekst en haakjes worden meer 1 beeld zo (dan vorige)
Mijn favoriet nr 2
Excuss, Bij nadere beschouwing is dit de absoluut sterkste versie van de reeks. Mocht het ontwerp u bevallen, kan ik deze het meest aanbevelen, oa omdat hij het beste blijft werken in zowel hele kleine als grote maat.
metvr groet
Dennis Hartman
Ik heb hier donkerblauw gebruikt, maar kan uiteraard ook met zwart/oker aangeleverd worden
Voor de verduidelijking;Visueel communiceerd deze links 'Call' in het oker, en care in het blauw, maar ook door de blauwe haak rechts een meer nadrukkelijk 'forward' teken, als in opvolgen, aktie ondernemen(op die call):-)
Call=incoming care=outgoing

Geen commentaar
vind deze blauw met oker, minder professioneel ogen dan zwart met oker (zie laatste inzending)
Het 'ALL' benadrukken met kleur, en de c-vorm links met het 'all' leest ook weer als 'call'
tekst domineert visueel de haakjes

Geen commentaar
C benadrukt customers-care-als-core

Geen commentaar
Beter,rustiger en professioneler maar nog te 'gewoontjes'

Geen commentaar
om te proberen, 3 kleuren

Geen commentaar
eenvoud maakt sterk, en communiceert ook een no-nonsense en to-the-point bedrijf