Dit mijn laatste poging. Ik hoop dat dit aan jullie wensen voldoet. Ik laat de uitgebreide beschrijving dit keer achterwege (maar die heb ik uiteraard wel).
Ik hoor graag wat jullie van dit strak design vinden.
Datum start: 29-10-2018
Datum einde: 05-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik heb een totaal ander logo ontworpen dan mijn vorige. Jullie wilden een strak design. Ik hoop dat jullie dit mooi vinden.
Het is een strak icon die bestaat uit drie delen. Ik zal het logo weer uitleggen:
- het icon is in de vorm van een 'A', dat moge duidelijk zijn.
- De kleuren zijn gebaseerd op betekenissen die bij de kleuren horen: blauw; wilskracht, vertrouwen (dit is nodig tussen jullie en de opdrachtgever), groen; gevoel van tevredenheid, balans (dit moeten jullie voelen bij de gekozen kandidaat) en rood; vitaliteit, kracht (jullie kandidaat zal nieuwe vitaliteit en kracht brengen in zijn nieuwe werkomgeving).
De vorm van de A is een strak design met een lichte schaduw om het icon catchy te maken.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Sorry, deze spreekt ons niet aan. Uitleg is wel geweldig. Bedankt voor het aanleveren.

Hallo Nicky, Lysanne en Laura,
Ik hoop dat ik voldoe aan jullie wensen. Ik zal mijn logo toelichten:
Teamwork: drie abstractie personen (team) als logo, waarvan een (1) persoon eruit springt door zijn/haar formaat en kleur. Dit is de persoon die jullie rekruteren.
Helderheid: het logo is duidelijk. het gaat om mensen waarvan maar een (1) de 'winnaar' kan zijn. Tevens is het lettertype professioneel en strak (helder).
Aanpassingsvermogen: de persoon die eruit springt is voorzien van drie kleuren die in elkaar overvloeien. Dit toont het aanpassingsvermogen aan. Welke kleur de 'klant' ook wenst, jullie uitgezochte werknemer kan dit bieden.
Uiteraard is dit logo naar elke wens aan te passen. Maar persoonlijk vind ik hem zo wel heel strak en mooi.
Met vriendelijke groet,
rPanman
Ontzettend mooi verhaal en goed bedacht! We zijn wel op zoek naar iets strakkers, en het beeldmerk niet met poppetjes (vrij standaard in onze branche). Wat heb je nog voor opties?
Dat had ik al wel een beetje verwacht. Opzich vind ik dat wel leuk om te horen. Dan kan ik weer bezig met een nieuw ontwerp. Jullie gaan vast nog een ontwerp van me zien. Bedankt voor je feedback!