Nieuw logo op de lesauto’s
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
De schakel lesauto van de rijschool is een Mercedes Benz A klasse benzine hatchback bouwjaar 2017. De kleur van deze auto is donkergrijs. Eventueel kan deze auto worden voorzien van een fullcolour design autowrap.
De automaat lesauto van de rijschool is een Alfa Romeo Giulietta benzine. De kleur van deze auto is wit. Deze auto wordt naar verwachting over een jaar vervangen. De vervangende auto zal dan ook eventueel worden voorzien van een fullcolour desing autowrap. Een idee van de fullcolour wrap kan ik op verzoek naar u toe mailen.
Bedrijfsomschrijving:
Only You by TRENDS begeleid voornamelijk mensen met rijangst, faalangst, dwangstoornissen, AD(H)D en Autisme die graag hun rijbewijs willen halen. Daarnaast kan je bij Only You by TRENDS ook terecht wanneer je al je rijbewijs hebt en graag goede begeleiding wilt hebben om van je rijangst af te komen.
Doelgroep:
De doelgroep van Only You bij TRENDS is voornamelijk mensen die last hebben van rijangst, faalangst, onzekerheden en perfectionisme.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het lettertype van de woorden Only You is "Renner" zie bijlage
Het lettertype van de worden by TRENDS is "Code Bold" zie bijlage
Lisanne R
-
-
Toelichting van de designer Lisanne R:
Kleurkeuze: Hemelsblauw + zilvergrijs
Toelichting: De kleur blauw creëert een gevoel van veiligheid en vertrouwen volgens neuromarketing. Zowel veiligheid als vertrouwen zijn extra belangrijk bij de specifieke doelgroep die u lesgeeft.
De kleur zilvergrijs is op vele ondergronden goed leesbaar. Zowel op een donkergrijze als witte auto.
Vriendelijke groet,
Lisanne Reurekas -
rijschooltrends zegt :
Goedenavond Lisanne, mijn naam is Jeroen Veldman en ik wil u bedanken voor uw inzending. Ik lees nu pas uw bericht, vandaar mijn late reactie naar uw toe. Ik waardeer uw toelichting en ik neem uiteraard uw ontwerp in overweging. Fijne avond verder.
Vriendelijke groet van Jeroen Veldman -
Lisanne R zegt
Beste Jeroen Veldman, bedankt voor uw persoonlijke reactie op mijn inzending en toelichting. Ik zie dat er al veel logo’s zijn ingestuurd. Succes met het maken van een keuze. Ik wacht de uitslag rustig af. Met vriendelijke groet, Lisanne Reurekas
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Lisanne R:
Kleurkeuze: Hemelsblauw + zilvergrijs
Toelichting: De kleur blauw creëert een gevoel van veiligheid en vertrouwen volgens neuromarketing. Zowel veiligheid als vertrouwen zijn extra belangrijk bij de specifieke doelgroep die u lesgeeft.
De kleur zilvergrijs is op vele ondergronden goed leesbaar. Zowel op een donkergrijze als witte auto.
Vriendelijke groet,
Lisanne Reurekas -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-