Nieuw Logo voor Fetim Retail Europe

  • Wedstrijd van: fetim
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 27-04-2012

Datum einde: 11-05-2012

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
myopart

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het huidige logo van Fetim Retail Europe is erg gedateerd. Het past niet bij de uitstraling van de Fetim Group. Tijd dus voor een nieuw logo. Kijk voor de huidige Fetim Group logo op www.fetimgroup.com. Voor de website van Fetim Retail Europe op www.fetim-retail.nl. Bekijk ook de websites van de belangrijkste merken van Fetim Retail Europe: www.duraline.eu, www.flexxfloors.com, www.dresco.nl, www.beorganised.com. Het nieuwe logo van Fetim Retail Europe moet passen bij de kernwaarden: snel, gemakkelijk, wow.

Bedrijfsomschrijving


De Fetim Group is een internationale handelsonderneming gespecialiseerd in design, ontwikkeling, marketing en verkoop van bouwproducten, vloeren, woningdecoratie en sanitair. De Fetim Group is actief in meer dan 40 landen. Wij leveren zowel aan het professionele marktsegment als aan retailers.

Een van de dochterondernemingen van de Fetim Group is het concernbedrijf Fetim Retail Europe. Fetim Retail Europe bouwt sterke merken voor consumenten in heel Europa en vermarkten deze zowel onder de private labels van onze klanten als onder onze eigen merknamen. Fetim Retail Europe levert aan bekende bouwmarktketens en lifestylewinkels in 24 landen. Onze meest toonaangevende merken zijn: Duraline, Flexxfloors, Dresco Bike en B! Organised.

Doelgroep


Directie en inkopers van internationale bouwmarktketens, inkoopcombinaties en lifestylewinkels.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


- Zakelijk
- Passen in de lijn van de Fetim Group

Designer: Orange Design Orange Design
logo-orange-design-ffhYtYTA

Orange DesignOrange Design

Beste opdrachtgever, bij deze nog een ander soort beeldmerk. Ik hoor graag of het aanspreekt. Mvg, Orange D-zine

fetimfetim

Beste Orange D-zine, Kan je toelichten hoe je aan dit beeldmerk bent gekomen? Is het gewoon een figuur of heb je daar nog een gedachte bij?

Orange DesignOrange Design

Beste opdrachtgever,
Ik vond het heel moeilijk om een beeldmerk met betekenis te bedenken, omdat jullie activiteiten/produkten zo ruim zijn. Het ontwikkelde zich van een abstract =teken met een uitroepteken, tot wat het nu is. Het kan eventueel ook omgekeerd, dan is het uitroepteken meer een poppetje. Mocht dit voor u nog aanleiding zijn om bepaalde wijzigingen uit te voeren of een andere richting op te gaan, dan hoor ik dat graag.
Mvg, Orange D-zine

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orange-design-Q4zu3MdE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-orange-design-OqMSRbrE

Orange DesignOrange Design

Beste opdrachtgever,

Bij deze een eerste idee van mijn hand. Ik hoor graag of het aanspreekt.

Mvg, Orange D-zine

fetimfetim

Beste Orange D-zine. Bedankt voor je inzending. Van mij mag het logo nog wat krachtiger. Er wordt veel ge-experimenteerd met de F en R maar ik zou liever een wat abstracter symbool willen zien. Fetim Retail Europe is wel OK. Kleuren ook.

Orange DesignOrange Design

Bedankt voor de feedback, ik ga nog even verder brainstormen en hoop morgen nog met een andere versie te komen.
Mvg, Orange D-zine

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.