Nieuw Logo voor Fetim Retail Europe
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
De Fetim Group is een internationale handelsonderneming gespecialiseerd in design, ontwikkeling, marketing en verkoop van bouwproducten, vloeren, woningdecoratie en sanitair. De Fetim Group is actief in meer dan 40 landen. Wij leveren zowel aan het professionele marktsegment als aan retailers.
Een van de dochterondernemingen van de Fetim Group is het concernbedrijf Fetim Retail Europe. Fetim Retail Europe bouwt sterke merken voor consumenten in heel Europa en vermarkten deze zowel onder de private labels van onze klanten als onder onze eigen merknamen. Fetim Retail Europe levert aan bekende bouwmarktketens en lifestylewinkels in 24 landen. Onze meest toonaangevende merken zijn: Duraline, Flexxfloors, Dresco Bike en B! Organised.
Doelgroep:
Directie en inkopers van internationale bouwmarktketens, inkoopcombinaties en lifestylewinkels.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- Zakelijk
- Passen in de lijn van de Fetim Group
LoGiY
-
-
Toelichting van de designer LoGiY:
meer in de stijl van Fetim group
de speedlines staan voor snelheid
mvg refined design -
fetim zegt :
Hi Refined Design, Ik vind de speedlines wel een erg "platte" vertaling van snel. Je moet snel meer zien als "wat goed is komt snel". Kan je daar wat mee?
-
LoGiY zegt
kan ook zonder speedlines of met andere aanpassingen mvg
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LoGiY:
Bij deze mijn logo ontwerp
mvg refined design -
LoGiY zegt
op afbeelding klikken voor vergroote weergave
-
fetim zegt :
Hi LoGiY, bedankt voor je inzending. Ik vind de uitstraling van je logo wel OK maar ben niet zo gecharmeerd van de omgekeerde F. Kan je daar nog eens naar kijken?
-
LoGiY zegt
even paar andere uitwerken , bedankt voor je feedback
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-