Nieuw Logo voor Fetim Retail Europe
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
De Fetim Group is een internationale handelsonderneming gespecialiseerd in design, ontwikkeling, marketing en verkoop van bouwproducten, vloeren, woningdecoratie en sanitair. De Fetim Group is actief in meer dan 40 landen. Wij leveren zowel aan het professionele marktsegment als aan retailers.
Een van de dochterondernemingen van de Fetim Group is het concernbedrijf Fetim Retail Europe. Fetim Retail Europe bouwt sterke merken voor consumenten in heel Europa en vermarkten deze zowel onder de private labels van onze klanten als onder onze eigen merknamen. Fetim Retail Europe levert aan bekende bouwmarktketens en lifestylewinkels in 24 landen. Onze meest toonaangevende merken zijn: Duraline, Flexxfloors, Dresco Bike en B! Organised.
Doelgroep:
Directie en inkopers van internationale bouwmarktketens, inkoopcombinaties en lifestylewinkels.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- Zakelijk
- Passen in de lijn van de Fetim Group
web-bart
-
-
Toelichting van de designer web-bart:
Het logo is vrij simpel gebleven. Maar om het toch iets op te vrolijken
heb ik de F van Fetim geel-goud gemaakt. Als je goed kijkt zie je dat het een
omgebouwd euroteken is (handelsonderneming). Er rust uiteraard copyright op het product. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-