Je hebt gelijk, is deze beter?
nieuw logo voor Frites en Ijs concept
Datum start: 03-01-2019
Datum einde: 24-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


wil graag wat rustiger (en meerdere )kleuren
zoals je eerste ontwerp maar dan passend op een grijs doek

Geel/oranje is wel lekker fris en knallend!
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Freebirds | Grafisch Ontwerp
sorry, vindt niet mooi en onduidelijk ook

Geen commentaar
staat wel leuk zo. maar ik wil de achtegrond lichtgrijs houden. welke logo kleuren passen daar goed bij?

Bedankt voor uw feedback, ik heb het e.e.a. aangepast.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Freebirds | Grafisch Ontwerp
gaat de goede kant op. wat kan je met kleuren doen? en wat voor kleur achtergrond op het grote spandoek als het logo centraal geplaatst wordt (zoals op de foto van de geveldie ik bij gestuurd heb)

Geen commentaar
leuke opzet. lettertype moet veel duidelijker. moet van grote afstand duidelijk leesbaar zijn. Voor Bongusta! mag het huidige lettertype behouden blijven. Homemade (1x)Ice & Fries. Ijshoornjes iets subtieler