Geen commentaar
nieuw logo voor Frites en Ijs concept
Datum start: 03-01-2019
Datum einde: 24-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
ik vindt het creatief maar veel te druk
Wilt u dit logo zonder rand zien en met de symbolen van de producten (chips, geleto en baguette) kleiner?
Wilt u dit logo zonder rand zien en met de symbolen van de producten (chips, ijs en baguette) kleiner?

Dit logo wordt gekenmerkt door een ander type lettertype, waarmee ik BONGUSTA heb geschreven

Dit logo wordt gekenmerkt door een ander type lettertype, waarmee ik BONGUSTA heb geschreven

Dit logo wordt gekenmerkt door de beginletter "B" die ik heb gestileerd om hem herkenbaar te maken, zelfs als een letter, zoals de McDonald's-keten. Met goed bewijs stopte ik een stokbrood, een ijshoorntje en een zak friet. Ik heb ook enkele voorbeelden van het logo opgenomen in lijmmodus op glas of wandpaneel.
kan ik de reden voor zo'n lage feedback weten? Wat vind je niet leuk?