En hierbij nog een voorstel met de kleuren gecombineerd. Ook vooruit kijkend richting de site. Zo heb je net even een extra steunkleur, waarmee je dus ook wat meer karakter aan de stijl geeft.
Nieuw logo voor Goedkopeautoverzekering.nl + favicon
Datum start: 24-09-2011
Datum einde: 08-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hé Sander. Tof dat je voor ons een ontwerp hebt gemaakt. Ondanks dat ik er min of voor gekozen heb het logo met onze domeinnaam volluit te schrijven voor betere herkenbaarheid begin in nu te twijfelen of dat wel zo handig is. Zeker omdat we het ook op briefpapier willen gebruiken. Misschien is goedkope en daaronde autoverzekering toch beter.
Bovendien vrees ik dat als we het onderschrift weglaten (bijvoorbeeld op een autopolis) er weinig van het logo overblijft.
Wat denk jij?
PS Mijn voorkeur gaat uit naar je laatste ontwerp, onderste variant.

kleurvariatie in 101, 5, 87.

Beste,
Hierbij stuur ik je mijn ontwerpvoorstellen voor het logo en de favicon. Ik heb drie verschillende versies, die vooral verschillen van kleur.
Een zakelijk maar ook speels lettertype, dat verder overzichtelijk en rustig over komt.
Benieuwd wat je er van vindt.
Groeten Sander