Deze is strak, zonder veel poespas en door het gebruik van alleen kapitalen rustig en duidelijk.
Nieuw logo voor Goedkopeautoverzekering.nl + favicon
Datum start: 24-09-2011
Datum einde: 08-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Om er toch echt een logo ipv een tekst van te maken heb ik een blauw balkje toegevoegd.
De bovenste vind ik het sterkst overkomen. Ik laat e.e.a. bezinken zodat ik aan de ontwerpen kan wennen.
Want verliefdheid duurt maar even en echte liefde duurt het langst....
Geen probleem, tijd genoeg ;D

Variaties
De bovenste regel spreekt mij het meest aan maar heeft niet mijn klik. Door mijn aanwijzingen wordt het ontwerp misschien wel te simpel.
Wellicht dat ik zelf meer \"out of the box\" moet gaan leren denken.

Woordmerkje in de kleuren van de website.
Dit wordt mooi !

Naammerkje.
Dit spreekt mij meer aan. Alhoewel ik het dollarteken en de punt in de G. liever gewoon zou zien. Misschien is het woord goedkope dikgedruikt en autoverzekering dun gedrukt duidelijker.

helemaal in de breedte met autospaarpot.
Leuke vondst die spaarpot maar is niet mijn smaak. Hoe strakker/sterker hoe beter.

Misschien een hele andere richting als uw huidige logo maar ik denk dat het logo goed leesbaar is en mooi past in de huidige site. Ben benieuwd naar uw mening!
Het is inderdaad heel iets anders en ik moet er echt even aan wennen. Sterke punten vind ik de leesbaarheid en duidelijkheid.
PS Het logo mag in de breedte omdat waneer de website aangepast gaat worden er meer ruimte ontstaat.