Nieuw LOGO voor “Mr Green “
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: GreeneryWP
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 479.00
- Datum start : 17-10-2016 13:29
- Datum einde : 21-11-2016 13:27
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 85
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het logo mag gezien de reeds gedane ontwerpen minder kinderlijk zijn.
Het moet een meer professionele uitstraling hebben. Abstracter.
Laat de naam Mr Green eens buiten beschouwing in het ontwerp van het logo.
Voor ons nieuw merk genaamd “ Mr Green “ ( kan ook een ander merk zijn ) zijn wij op zoek naar een nieuw logo.
Het logo moet breed inzetbaar zijn. Dus niet alleen een wortel om b.v. bieten te verkopen
De producten die wij hiermee o.a mee in de markt willen gaan zetten zijn :
bloemkool , broccoli , ijsbergsla , knolselderij , uien , wortelen , bieten
In de toekomst wellicht ook o.a. tomaten
Doelgroep :
75% Oost Europa , 25% Duitsland , Spanje en Scandinavië
75% supermarkten , 25% groothandel
De grootste doelgroep is dus supermarkten Oost Europa met als kopende klanten vrouwen.
Hoe kun je middels een naam en logo iemand verleiden om b.v. onze wortelen of bieten of…… te kopen i.p.v van de concurrent ?
Een gekke opvallende kleur in het logo ? Roze of paars ?
Een beeld van een grappig kind met groenten omgeven ?
Een kind / baby met iets groens ?
Een abstract logo met groen erin verwerkt ?
Regendruppeltjes in het logo om frisheid weer te geven ? Groene regendruppeltjes
Cartoons ?
Iets gezonds uitstralen ?
Landerijen , akkerbouw ?
Het moet een meer professionele uitstraling hebben. Abstracter.
Laat de naam Mr Green eens buiten beschouwing in het ontwerp van het logo.
Voor ons nieuw merk genaamd “ Mr Green “ ( kan ook een ander merk zijn ) zijn wij op zoek naar een nieuw logo.
Het logo moet breed inzetbaar zijn. Dus niet alleen een wortel om b.v. bieten te verkopen
De producten die wij hiermee o.a mee in de markt willen gaan zetten zijn :
bloemkool , broccoli , ijsbergsla , knolselderij , uien , wortelen , bieten
In de toekomst wellicht ook o.a. tomaten
Doelgroep :
75% Oost Europa , 25% Duitsland , Spanje en Scandinavië
75% supermarkten , 25% groothandel
De grootste doelgroep is dus supermarkten Oost Europa met als kopende klanten vrouwen.
Hoe kun je middels een naam en logo iemand verleiden om b.v. onze wortelen of bieten of…… te kopen i.p.v van de concurrent ?
Een gekke opvallende kleur in het logo ? Roze of paars ?
Een beeld van een grappig kind met groenten omgeven ?
Een kind / baby met iets groens ?
Een abstract logo met groen erin verwerkt ?
Regendruppeltjes in het logo om frisheid weer te geven ? Groene regendruppeltjes
Cartoons ?
Iets gezonds uitstralen ?
Landerijen , akkerbouw ?
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Jurgen Bergman
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-