Geen commentaar
Nieuw logo voor onze branchevereniging zie www.bvob.eu
Datum start: 29-11-2014
Datum einde: 26-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste BVOB,
hierbij mijn voorstel. Omdat er ook sprake is van gestorvenen die geen of een andersoortige geloofsachtergrond hebben, kan ik me voorstellen dat het wenselijk is de kruisvorm uit het huidige logo wat minder nadrukkelijk naar voren te laten komen.
Hier is gekozen voor een geometrische, ornamentale figuur die weliswaar in de verte verwant is aan een kruis, maar toch vooral aan een gestileerde bloem doet denken.
Het logo kan zowel in één als in meerdere kleuren worden uitgevoerd, en komt ook op een donkere achtergrond tot zijn recht.
De precieze keuze voor kleuren kan uiteraard in overleg worden vastgesteld. Ook andere aanpassingen zouden nog mogelijk zijn. Ik ben benieuwd naar uw mening! Met vriendelijke groet, MOT
Dank voor ontwerp en goede uitleg en zal deze voorleggen aan de leden