Geen commentaar
Datum start: 06-03-2014
Datum einde: 06-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Bedankt voor de feedback. Ik ben blij dat het aanspreekt. Ik heb het een en ander aangepast. Zo heb ik voor het beeldmerk twee verschillende versies gemaakt beide met rondere vormen wat wellicht wat minder strak en wat vriendelijker oogt. Daarnaast heb ik van twee met hoofdletters gemaakt en twee met kleine letters. Tenslotte heb ik voor de volledigheid ook nog even het eerste logo aangepast met een ander lettertype.
Ik ben benieuwd wat u er van vindt.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar
Hoi Michelle, dank voor je beide inzendingen en toelichting. Het begin is goed, het menselijke aspect en samenwerking komt er in naar voren. Een paar opmerkingen. Het woord TWINX wil de opdrachtgever als 1 woord getoond krijgen, niet als Twin-x. En dan alles in gelijke grootte (hoofd of klein). Daarnaast zou het mooi zijn als het lettertype wat vriendelijker en/of dynamischer zou ogen. Het beeldmerk aan het begin valt overigens in de smaak, verbetering hierin zou zijn om dat element wat minder strak te maken. Dank tot zover en hoop dat je wat met het commentaar kunt.

Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn inzendingen voor uw wedstrijd. Bij beide logo's heb ik geprobeerd om het persoonlijk contact, samenwerking en betrokkenheid goed naar voren te laten komen.
Bij het eerste logo is het een groep mensen die met elkaar samenwerken. Ze hebben allemaal dezelfde kleur om zo gelijkwaardigheid en eensgezindheid uit te stralen.
Bij het tweede logo heb ik gebruik gemaakt van negatieve ruimte waardoor het lijkt dat het beeldmerk bestaat uit een groep van 5 mensen i.p.v. 3. Door een wat "diepere", extra laag te geven aan het beeldmerk zorgt ervoor dat mensen net iets langer kijken naar het logo en het helpt met de herkenbaarheid.
Tenslotte heb ik gekozen voor moderne, strakke en zakelijke typografie.
Ik hoop dat de logo's aanspreken. Feedback is altijd van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Michelle