Nieuw logo voor Twinx

Datum start: 06-03-2014

Datum einde: 06-04-2014

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
icon.tam

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor een restyling is een nieuw logo nodig.

Wat sleutelwoorden voor de nieuwe stijl:
Fris, no nonsense, fast track business development, poten in modder, innovatie, project organisatie, samenwerking.

Gewenste uitstraling:
WEL: Zakelijk, corporate, energiek, dynamisch, innovatie.
NIET: niet de (zweverige)creatieve hoek uitstralen.

Gewenste kleurstelling: Bij voorkeur basiskleuren oude logo, rood, paars (gekoppeld aan innovatie).

Gewenste ontwerp:
Mooi als het logo een associatie met samenwerking, betrokkenheid en persoonlijk contact uitstraalt.
Oude logo van Twinx was leuk omdat het uitvouwen iets dynamisch had.(Flash animatie). De 'i' in het oude logo inlusief de vegen stelt een poppetje in beweging voor.

Animatie is niet direct vereist, maar het gaat meer om een dynamische uitstraling.

Ondanks de afkorting moet Twinx als 1 woord worden gezien. Niet als twin-x.

Bedrijfsomschrijving


Twinx is gespecialiseerd in project en programmamanagement met veel ervaring op het vlak van grotere innovatietrajecten en business development.

Twinx staat voor: Together we innovatie.

De website: www.twinx.nl

Doelgroep


R&D management, business developers

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: krisi krisi
logo-krisi-9oNp8iwq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-krisi-ufYfhBfk

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-krisi-IUWZ4y8G

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-krisi-vXRNPGa0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-krisi-eoyYbLsW

Geen commentaar

pvdwerfpvdwerf

Hoi Krisi, dank voor de inzending. Eerste ingeving is dat het doet denken aan het logo van VGZ, de zorgverzekering. Qua kleurstelling ok. Belangrijk voor de opdrachtgever is dat Twinx als 1 woord gelezen moet worden ipv Twin-x. Zou je ook het lettertype wat vriendelijker/minder hard kunnen maken. Dank tot zover!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.