Geen commentaar
Datum start: 06-03-2014
Datum einde: 06-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hartelijk dank voor de positieve feedback!
Dan gaan we nog even door met de zoektocht naar een goed beeldmerk. Ik moet eerlijk zeggen dat de wens naar de betekenis daarbij me nog niet 100% duidelijk is.
De i is vanuit het typografische logo toch hetgeen opvalt, dus wellicht kunnen we daar op voortborduren. Het past immers goed bij Innovatie. Hier is het gecombineerd met een tweetal (nagenoeg volledige) cirkels die in elkaar grijpen. Tezamen omarmen ze het I(nnovatie).
Ik kijk wederom uit naar de reactie!
Met creatieve groet,
Chantal
Hoi Chantal, wederom dank voor je inzending. Ik begrijp je zin niet helemaal: "dat de wens naar de betekenis daarbij me nog niet 100% duidelijk is", wat bedoel je hier mee? Het klopt dat de i met de rode punt het meeste opvalt en voor innovatie kan staan maar veel mensen zullen eerder een associatie met informatie hebben. Een beeldmerk is altijd lastig. Wellicht kun je los van de letters meer naar de uitstraling (strak, corporate met een bepaalde dynamiek) kijken. Dank wederom!

Geen commentaar

Geen commentaar
Hoi Chantal, dank voor je mooie strakke logo inzending. De opdrachtgever vind het lettertype mooi en met het onderschrift krijgt het logo ook de nodige body. De combinatie van 3 x i valt iets minder in de smaak. Wellicht wil je daar nog een ander beeldmerk voor verzinnen?? Dank alvast!!
Mvg Peter

Geen commentaar
Beste PvdWerf,
Hierbij presenteer ik u mijn inzending. Ik heb gekozen voor een typografisch logo. Daarbij zijn de kleuren uit het huidige logo overgenomen. Het font is custom made, dus uniek in zijn soort. Hierin komt het dynamische en vriendelijke karakter (bijv. gebogen en afgeronde hoeken) tot uiting. Het 'poppetje' is wederom te herkennen in de letter i.
De naam is sterk genoeg om zonder extra beeldmerk te presenteren. Echter is het wel mogelijk om een los icoon te gebruiken in de diverse uitingen. Hierin zou het samenwerken meer tot uiting kunnen komen. De link met het logo zit in de letter i. Zie hiervoor het voorbeeld van de huisstijl.
Echter heb ik qua uitwerking t.o.v. het huidige logo een flinke stap richting een zakelijke en professionele uitstraling. Kijk bijvoorbeeld eens naar het voorbeeld van de huisstijl.
Hopelijk spreekt het ontwerp uw opdrachtgever aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval uit naar een reactie.
Met creatieve groet,
Chantal