beste npulse
Hierbij nog een variatie op de voorgaande versie; deze heeft als voordeel dat het meer een panel-vorm heeft: iets makkelijker te gebruiken qua vaste vorm die terugkeert in andere uitingen.
Ik hoor weer graag de reactie.
Met vriendelijke groet
Peter
Datum start: 05-12-2011
Datum einde: 19-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste npulse
dank voor uw commentaar en hierbij een nieuwe versie, iets meer een logo in de trend van de grote merken: nu met een grappige, vrolijke jack-in-the-box, die als herkenbaar beeldmerk zou kunnen dienen.
Ik hoor weer graag uw reactie,
Met vriendelijke groet
Peter

Geachte npulse,
Hierbij mijn vierde voorstel voor een nieuw logo voor u. Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet
Peter

Geachte npulse,
Hierbij mijn derde voorstel voor een nieuw logo voor u. Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet
Peter
Beste John,
Ziet er als start leuk uit. Echter is het wel zo dat onze voorkeur uitgaat naar een zeer kenmerkend beeldmerk. Als vergelijk kun je gebruiken: ToysXL, Bol.Com, Intertoys, Bart Smit.
Gr,
Floriaan

Geachte npulse,
Hierbij mijn tweede voorstel voor een nieuw logo voor u. Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet
Peter

Geachte npulse,
Hierbij mijn eerste voorstel voor een nieuw logo voor u. Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet
Peter