Beste Twelve Stone ITC,
Hierbij mijn inzending voor uw nieuwe logo. Ik heb ervoor gekozen om dezelfde kleuren te gebruiken als uw huidige kleuren zodat het verschil straks niet te groot is voor uw klanten als u uw huisstijl gaat veranderen. Ik heb het woord 'stone' uit de naam gebruikt om als element terug te laten komen in de vorm van twee stenen. Ik heb het nieuwe logo wat speelser gemaakt en wat meer van deze tijd. Zo heb ik ook alle letters in kleine letters gezet. Zo komt het bedrijf meer open over.
Het nieuwe logo heeft nu een uitnodigende uitstraling.
Ik hoop dat ik hiermee in de juiste richting van uw smaak zit, ik hoor graag uw op- en of aanmerkingen. Aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Remco M. Out
Nieuw ontwerp voor bestaande huisstijl
- Wedstrijd van: johanvandermeer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 28-07-2012
Datum einde: 28-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

