Nieuw professioneel logo voor bestaande webwinkel in Poppenwagens en Poppen

Datum start: 18-02-2014

Datum einde: 01-03-2014

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
immi2000

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor onze webwinkel www.poppenwagen-webwinkel.nl zijn wij op zoek naar een nieuw en fris logo. Onze website gaan we in een nieuw jasje steken met als basiskleuren wit en hardroze (ongeveer de kleur van het roze bolletje van het brandsupply-logo, we hebben nog geen specifiek kleurnr gekozen). Teksten mogen in zwart geschreven worden of een combinatie van genoemde kleuren. Extra's in bv zilverkleur vinden we ook erg leuk maar is geen must. Het huidige logo (953 pixels breed en 197 pixels hoog) willen we vervangen door een strakker en professioneler logo in dezelfde afmeting. We zijn 1 van de grootste aanbieders van poppenwagens en toebehoren in Nederland maar willen desondanks wel het knusse gevoel behouden op de website. Het huidige lettertype in het logo is Kirsten ITC. Dit is geen must maar geeft wel een bepaalde speelsheid aan die we zoeken. We willen in ieder geval terug laten komen de naam : Poppenwagen-Webwinkel.nl (met streepje en .nl er bij) waarbij het woord webwinkel kleiner geschreven mag zijn. Ook mogen er figuren gebruikt worden (bv een getekend kindje wat met een poppenwagen door het logo loopt). Ons thema (Alles voor de pop en de poppenmoeder) mag als tekst ook terugkomen in het logo. Leuk detail is dat wij met onze webshop op 10 februari jl. landelijke winnaar zijn geworden van de verkiezing tot Leukste Webshop. Deze titel willen we niet in het logo terug laten komen. Ook de huidige toevoegingen (betaalmethoden, telefoonnummers enz willen we niet meer in ons logo laten terugkomen)

Bedrijfsomschrijving


Poppenwagen-webwinkel.nl is een online winkel met als hoofdproduct poppenwagens. Daarbij verkopen wij ook accessoires voor poppenwagens zoals luiertasjes. Ook hebben wij poppen in ons assortiment. Voor deze poppen verkopen wij ook weer allerlei accessoires zoals poppenkleertjes, poppenmeubeltjes, poppenbadjes enz. Ons thema is : Alles voor de pop en de poppenmoeder.

Doelgroep


Onze klanten zijn voornamelijk ouders en grootouders van meisjes in de leeftijd van 1 tot en met ongeveer 7 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren wit en hardroze (hardroze is vrije keus maar we zoeken een kleur in de richting van het roze bolletje van het brandsupply-logo) met eventueel tekst in zwart of combinatie van zwart en bijvoorbeeld roze. Een tekening van een poppenwagen en of kindje mag ook met deze kleuren combinatie.

We we ook erg mooi vinden (geen verplichting) is met zilverkleur bijvoorbeeld sterretjes of kroontjes of iets om het sprankelend te maken.

Wij zouden het ontwerp ook graag in grotere/hogere resolutie willen ontvangen.

Designer: silv3r silv3r
logo-silv3r-T4o2NVUO

silv3rsilv3r

Is dit wellicht iets? Kan eventueel figureren erbij. Graag hoor ik uw feedback.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.