Beste heer Pijfers,
Bijgaand mijn deelname aan uw logo en naamwedstrijd. Ik heb de naam Pouletaria voor u bedacht, wat een samenvoeging is van Poulet (frans voor kip) en cafetaria. Deze naam is nog ongebruikt. Voordat ik veel (wellicht onnodige) tijd ga besteden aan de verdere uitwerking van uw logo heb ik een paar simpele opzetjes gemaakt die misschien de richting aan kunnen geven die u zoekt. Ik kijk daarom uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ted
Logo voor nieuwe snackbar
- Wedstrijd van: Robert Pijfers
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-07-2020
Datum einde: 24-07-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

