Hoi Vinz
Hierbij een upgrading van mijn eerdere voorstellen met een toegift, een tripel. Kon het niet nalaten om ook iets met Pimpelpaars te doen.
Grote Pimpernel is nu beter leesbaar geworden. Het schildje met de grote pimpernel is frisser van kleur geworden De grote letters zijn magerder geworden, daardoor beter leesbaar. Grote letters zijn ook frisser van kleur gemaakt. De vlinders zijn groter geworden, uiteraard straks verschillende vlinders 'ton sur ton' met de ondergrond van het etiket. Bierglas aan de pay off toegevoegd om een meer 'bierig' gevoel te krijgen.
Al met al, bier met een eco-uitstraling, bier waarvan je het water in de mond loopt.
Ik kijk uit naar feedback.
Vriendelijke groet, Jeroen.
voor meer Info,
jeroenvellekoop.nl
Nieuwe lijn eco-style bieren, beginnend met Pimpelblauw
Datum start: 15-07-2015
Datum einde: 10-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nieuwe lijn eco-style bieren,
Met Grote Pimpernel als naam is het leuk om op elke verpakking een vlinder te laten fladderen in de kleur van het etiket. Hier bij een eerste concept. De leesbaarheid van het logo ga ik nog verbeteren.
Graag feedback voor optimalisering.
Met vriendelijke groet,
Jeroen.
Dag Jeroen, ziet er al veelbelovend uit. Ik heb nog diverse andere ontwerpen ontvangen. Ik kom bij je terug voor aandachtspuntjes. Dank alvast.