Bij mijn ontwerp heb ik de O en V verwerkt in het beeldmerk. De O in het blauw als het ''koude'' gedeelte en de V in de vorm van een vlam als het ""warme'' gedeelte. De oranje V wijst hierbij ook nog als een pijl naar de onderliggende naam. Daarnaast heb ik bij het 1ste ontwerp gekozen voor een no nonsense, solide lettertype. Bij het 2de ontwerp meer gekozen voor een lettertype met de rondingen en outline die ook in het beeldmerk zijn terug te vinden. Ik benieuwd naar uw reactie.
Groet Jos Crins
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 14-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

