Een beetje keus kan nooit kwaad. Vandaar twee varianten met een subtiel verschil. Mijn persoonlijke voorkeur zou zijn Sizzle on the water. De variant is vooral omdat de S aan het einde de naam het logo in evenwicht brengt en canal ook gelezen mag worden als canals. Een engelse naam die het geluid representeert van de BBQ tijdens het varen. De dubbele verspringende z staat symbool voor het rooster van de bbq. Dit is een hoge resolutie schets maar mocht dit ontwerp de voorkeur hebben is een pdf en ai snel gemaakt.
Nieuwe naam, logo en huisstijl voor catering (bbq) sloep in Amsterdam.
- Wedstrijd van: Kick Reetraa
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-11-2013
Datum einde: 03-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

