NVL

Datum start: 29-09-2014

Datum einde: 13-10-2014

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
linda

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een nieuw logo voor de NVL - Nederlandse Vereniging van Leasemaatschappijen.

De NVL is belangenbehartiger van de Ned. equipment lease branche, dus niet autoleasing. Wel alle andere objecten zoals trucks en trailers, heftrucks, kranen, machines, drukpersen, industrieel equipment, kassasystemen, computers, servers, software, dus een heel breed spectrum aan leasebare objecten. Bijgaand het huidige logo.

Het logo moet in ieder geval de letters 'NVL' bevatten

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Ondernemers die op zoek zijn naar financieringsoplossingen. Zij krijgen de boodschap om ook aan leasing te denken als zij gaan investeren in equipment.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Gewenste kleuren zijn blauw en oranje
In ieder geval een zakelijke uitstraling

Designer: Jevell Jevell
logo-jeroen-vellekoop-iLCqcTY0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-jeroen-vellekoop-fFcEb5c0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-jeroen-vellekoop-edIVnDE0

JevellJevell

LOGO voor ‘Nederlandse Vereniging van Leasemaatschappijen’.

Een kleine variant op het eerder gepresenteerde logo.
Nu zonder ‘golf-lijn’ in de wieber. Deze verandering is speciaal gedaan om de vormentaal in de huisstijl beheersbaar te houden.
De gedachte,’ nieuw, met het vertrouwde van het oude,’ blijft in deze nieuwe versie van het logo, naar mijn idee overeind.
Bijgevoegd een paar varianten van de huisstijl, om gebruik van de ondertitel en de oranje ‘sjerp’ te demonstreren.
De ondertitel vraagt bij de verschillende media om andere oplossingen. Denk aan website of vlaggen, op briefpapier kun je met wat meer woorden uitleggen waar NVL voor staat.
De oranje sjerp wordt een opvallend element binnen de huisstijl, hiermee komt de nadruk meer op het Hollandse product te liggen.

Meer info,
jeroenvellekoop.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-jeroen-vellekoop-F5wMJnEG

JevellJevell

Nu beter leesbaar, zelfs in extreme verkleiningen!

LeasemaatschappijenLeasemaatschappijen

goed gedaan, mooi opgelost

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-jeroen-vellekoop-h6Rc4Xo0

JevellJevell

LOGO voor ‘Nederlandse Vereniging van Leasemaatschappijen’.

Nieuw, wel met een knipoog naar het oude logo.
Als je al 40 jaar diensten verleent dan heb je vertrouwen opgebouwd, bekendheid in naam en voorkomen (o.a. logo). Handig, om daar gebruik van te maken als je aan upgrading van je vereniging denkt.
De wieber-vorm is gehandhaafd, opnieuw en modern vormgegeven. Typografie lijkt op het oude, nu eenduidig en stoer vormgegeven.
De oranje ‘sjerp’ is een toevoeging en maakt van de Nederlandse Vereniging van Leasemaatschappijen’ een oer Hollands product (lees kwaliteit). Door de oranje kleur op deze manier toe te voegen krijgt het blauw status (denk aan een donker blauw pak met opvallende stropdas).

Al met al, nieuw, met het vertrouwde van het oude!

Meer info,
jeroenvellekoop.nl

LeasemaatschappijenLeasemaatschappijen

helemaal geen gek idee - misschien kan de leesbaarheid van de letters ietsje beter

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.