Ontwerp een aangepast & verfrissend logo voor ons 25 jarig jubileum

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Outing Holland
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 09-07-2015 15:14
  • Datum einde : 07-08-2015 15:10
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 62
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

DANK voor alle ontwerpen!
In verband met vakanties, gaan wij eind augustus de ontwerpen bespreken.
We houden je op de hoogte.

--------------------------------------------------------------------------

Outing Holland is een trainingsburo gespecialiseerd in ervaringsleren. Wie we zijn en wat wij doen kun je vinden op: www.outingholland.nl.

We zijn erg blij met ons huidige logo. Voor ons jubileum jaar willen we een jaar lang een aangepaste logo gebruiken om te laten zien dat we 25 jaar bestaan en daar zijn we trots op.

Logo zal voornamelijk gebruikt worden in digitale communicatie. Maar willen ‘m ook geprint kunnen gebruiken.

N.a.v. de ontwerpen willen we graag nog toevoegen:
- strak
- modern
- eigentijds
- opvallen
- 25 jaar ervaring

& hebben in ons achterhoofd een stempel achtig iets

Bedrijfsomschrijving:

Outing Holland - www.outingholland.nl

Outing Holland, opgericht in 1991, is groot geworden in outdoortrainingen. In de beginjaren ontwikkelden we een specifieke methodiek van buitentrainen die zich vooral kenmerkt door de inzet van doelgerichte, kortcyclische, niet-fysieke, eenvoudige, krachtige opdrachten. Daardoor onderscheidden onze trainingen zich al snel van survival-achtige activiteiten in de Ardennen die in die tijd zo populair waren.

Al gauw klopten ook andere bureaus bij ons aan om deze nieuwe manier van buitentrainen onder de knie te krijgen. Inmiddels is deze trainingsmethodiek niet meer weg te denken in het aanbod van ervaringsgerichte werkvormen. In de loop der jaren groeide en diversificeerde het aantal werkvormen tot ons huidige programma-aanbod, zie www.outingholland.nl

Allround bureau
Vandaag de dag zijn we een allround trainingsbureau, werkzaam in binnen en buitenland. Met een kernteam van vaste medewerkers en een netwerk van tientallen trainers, adviseurs, instructeurs, begeleiders en ondersteunend personeel is onze span of control zo groot als nodig is. Dat stelt ons in staat om in meerdere landen tegelijk actief te zijn, met heel grote groepen te werken en een dienstverleningspakket aan te bieden dat loopt vanaf een interventie van twee uur tot en met meerjarige opleidingsprogramma’s.

Doelgroep:

Business to Business
Bedrijven, afdelingen, teams
Collega- trainers en buro's

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleurcodes logo:

Zwart + PMS 312
Full Colour: C=96 M=0 Y=11 K=0
Hex code blauw: #00add3
RGB: R:0 G:173 B:211


Het lettertype is de Rotis Sans Serif.

Vorm-R
  • Logo # 503927 voor Ontwerp een aangepast & verfrissend logo voor ons 25 jarig jubileum wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Vorm-R:

      Beste Outing Holland, ik heb iets gedaan met het 'stempel'idee maar vind de eerdere optie toch een stuk fraaier en beter passen bij het bestaande logo. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Met vriendelijke groet, Ab

    2. Outing Holland zegt :

      Hoi Ab,

      Eens! Benieuwd of vakantie vierende collega's dat ook vinden, nog even geduld...

      Groet, Ilse
      Outing Holland

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 502181 voor Ontwerp een aangepast & verfrissend logo voor ons 25 jarig jubileum wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Vorm-R:

      Beste opdrachtgever, hierbij mijn logovoorstel waarbij ik ervoor gekozen heb in de geest van het huidige logo te blijven (dus geen oubollige banieren, zegels e.d. maar een strakke, functionele en duidelijke toevoeging). Ik hoop dat u deze zienswijze deelt en zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ab

    2. Outing Holland zegt :

      Hoi Ab,

      We waren blij verrast toen we jouw logo zagen.
      Deel van ons team vindt 'm mooi, deel vindt wat missen. Het is strak, past bij het logo en i.d.d. niet oubollig. Maar.. valt misschien hierdoor ook minder op?

      Onze toevoegingen n.a.v. ontwerpen dat we binnen hebben gekregen:
      - strak
      - modern
      - eigentijds
      - opvallen
      - 25 jaar ervaring (ipv 1991-2016)
      & we hebben steeds in ons achterhoofd een stempel idee.

      Kan jij hier misschien nog wat mee? We zijn benieuwd!

      Groet, OH

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network