Ontwerp een aangepast & verfrissend logo voor ons 25 jarig jubileum
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Outing Holland
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 229.00
- Datum start : 09-07-2015 15:14
- Datum einde : 07-08-2015 15:10
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 62
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
In verband met vakanties, gaan wij eind augustus de ontwerpen bespreken.
We houden je op de hoogte.
--------------------------------------------------------------------------
Outing Holland is een trainingsburo gespecialiseerd in ervaringsleren. Wie we zijn en wat wij doen kun je vinden op: www.outingholland.nl.
We zijn erg blij met ons huidige logo. Voor ons jubileum jaar willen we een jaar lang een aangepaste logo gebruiken om te laten zien dat we 25 jaar bestaan en daar zijn we trots op.
Logo zal voornamelijk gebruikt worden in digitale communicatie. Maar willen ‘m ook geprint kunnen gebruiken.
N.a.v. de ontwerpen willen we graag nog toevoegen:
- strak
- modern
- eigentijds
- opvallen
- 25 jaar ervaring
& hebben in ons achterhoofd een stempel achtig iets
Bedrijfsomschrijving:
Outing Holland - www.outingholland.nl
Outing Holland, opgericht in 1991, is groot geworden in outdoortrainingen. In de beginjaren ontwikkelden we een specifieke methodiek van buitentrainen die zich vooral kenmerkt door de inzet van doelgerichte, kortcyclische, niet-fysieke, eenvoudige, krachtige opdrachten. Daardoor onderscheidden onze trainingen zich al snel van survival-achtige activiteiten in de Ardennen die in die tijd zo populair waren.
Al gauw klopten ook andere bureaus bij ons aan om deze nieuwe manier van buitentrainen onder de knie te krijgen. Inmiddels is deze trainingsmethodiek niet meer weg te denken in het aanbod van ervaringsgerichte werkvormen. In de loop der jaren groeide en diversificeerde het aantal werkvormen tot ons huidige programma-aanbod, zie www.outingholland.nl
Allround bureau
Vandaag de dag zijn we een allround trainingsbureau, werkzaam in binnen en buitenland. Met een kernteam van vaste medewerkers en een netwerk van tientallen trainers, adviseurs, instructeurs, begeleiders en ondersteunend personeel is onze span of control zo groot als nodig is. Dat stelt ons in staat om in meerdere landen tegelijk actief te zijn, met heel grote groepen te werken en een dienstverleningspakket aan te bieden dat loopt vanaf een interventie van twee uur tot en met meerjarige opleidingsprogramma’s.
Doelgroep:
Business to Business
Bedrijven, afdelingen, teams
Collega- trainers en buro's
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De kleurcodes logo:
Zwart + PMS 312
Full Colour: C=96 M=0 Y=11 K=0
Hex code blauw: #00add3
RGB: R:0 G:173 B:211
Het lettertype is de Rotis Sans Serif.
DreamCatchers
-
-
Outing Holland zegt :
Helaas... niet onze stijl.
Dank je wel voor je ontwerp! Eind augustus gaan we alle ontwerpen bespreken. -
Outing Holland zegt :
Helaas... niet onze stijl.
Dank je wel voor je ontwerp! Eind augustus gaan we alle ontwerpen bespreken. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Outing Holland zegt :
Dank je wel voor je ontwerp! Eind augustus gaan we alle ontwerpen bespreken. Deze is niet onze stijl...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-