Vistekaart kan op verschillende manieren uiteraard :-)
Hierbij een voorstel met belangrijke gegevens op voorzijde en adres + een korte toelichting op achterzijde.
Achterzijde kun je ook indelen als afsprakenkaart.
Ontwerp een chique, hedendaags logo en visitekaartjes.
Datum start: 13-12-2013
Datum einde: 20-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het steeltje kan beter in grijs zie ik nu... :-)
Het steeltje kan beter in grijs zie ik nu... :-)

Dag Dewy..
ik heb gekozen voor volle vlakken en dan in verschillende tinten. Verlooptinten geven vaak problemen bij vergroten en verkleinen. Deze vlakken zijn uit te snijden op folie voor bijv belettering op gevel en raam.
Het lettertype is sierlijk maar zeer goed leesbaar. Jet geheel toont een krachtig beeld en toch ook sierlijk...,. verfijnd.
Ik lees graag je reactie om te zien of ik een en ander moet aanpassen.
Groet,
WIMdesign
Wim Nijenkamp
Het is een bloem dus in mijn optiek hoort de steel erbij.. :-)