Hallo K.f. Derksen,
Ontzettend leuk initiatief en goed omschreven. Ik hoop dat ik betreft de stijl de leeftijd van de kinderen ongeveer heb weten te raken. Elk kind heeft zijn eigen kleur en eigen kracht. Dit leek mij leuk om te verwerken in het logo.Ik ben uitgegaan van een soort Keith Haring-achtitge stijl.
Het bestand is een soort visitekaartje. Je kan hem ook zonder de mannetjes zien, voor als je hem bijvoorbeeld bovenaan een document wilt zetten of iets dergelijks.
Leuk dat het zo kleurrijk mocht zijn!!
Met vriendelijke groet,
Eric Blakenburg
Ontwerp een duidelijk en kindvriendelijk logo voor Kidans!
Datum start: 11-10-2016
Datum einde: 18-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

