of alles in één kleur
Ontwerp een eigenzinnig logo voor een nieuw detacherings- en werving & selectie bureau in de techniek
- Wedstrijd van: Heronengineers
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-09-2014
Datum einde: 23-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Heron als schakelaar. Voortbordurend op dit logo kan er met gebruikmaking van technische tekensymbolen een originele huisstijl ontwikkeld worden.
Logo kan met of zonder motto "connecting people" gebruikt worden. Variaties in kleur en lettertype uiteraard mogelijk.

Geen commentaar

Middels de kleur wordt een relatie gelegd tussen de naam (Heron) en de figuren. Dit duidt op de persoonlijke aanpak.
Verschillende figuren vormen toch een samenhang en staan a.h.w. op Heron wat een platform vormt.