Ontwerp een fijn logo // Design a catchy logo

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: rroeleven
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 400.00
  • Datum start : 08-05-2012 00:21
  • Datum einde : 18-06-2012 00:17
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 132
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

we hebben behoefte aan een logo, visitekaartjes en templates voor powerpoint, word (briefpapier) en excel. Primair is logo belangrijkst.

Bedrijfsomschrijving:

ProZY is een (project)managementbureau dat sterk gelooft in de verworvenheden van de generatie X en Y: Pro X en Y. Wat betekent dat? • Ondernemerschap
Klantgerichtheid
Besluitvaardigheid
Omgevingsbewustzijn
Initiatief
Trouw aan ambities, niet aan bedrijf.
Persoonlijke feedback van belang
Balans werk en privé
‘Do good’ voor omgeving,
ProZY richt zich op (intergemeentelijke) samenwerking en gelooft sterk in een verandering naar procesgericht werken.

Doelgroep:

Onze klanten zijn non-profitorganisaties en dan met name gemeenten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

voorkeur voor strak ontwerp dat simpel oogt, er mag wel een subtiel ontwerpgrapje in zitten. Niet te veel kleur en niet te zwart.

Cornelissen Design
  • Logo # 88938 voor Ontwerp een fijn logo // Design a catchy logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Cornelissen Design:

      Hierbij een voorbeeld van de bijbehorende visitekaartjes. Ik hoor wederom graag wat u ervan vindt.

      Groet,
      Emile

      P.S. Klik op afbeelding voor scherper beeld en betere kleurweergave.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 88937 voor Ontwerp een fijn logo // Design a catchy logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Cornelissen Design:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn voorstel. Ik heb gekozen voor twee cirkels, die de twee generaties X en Y representeren. Deze twee cirkels overlappen gedeeltelijk, zoals ook de twee generaties overlappen. De generatie Y (rechts) heb ik een frisse (jonge) kleur blauw gegeven tegenover een donkerder blauw voor de wat oudere generatie X.
      Het logo vormt een strak geheel en is herkenbaar.
      Ik hoor graag wat u ervan vindt!

      Groet,
      Emile

    2. Cornelissen Design zegt

      Beste,

      Ik heb nog geen reactie van u ontvangen op mijn ontwerp. Ik vroeg me af wat u ervan vindt. Als u nog opmerkingen of aanpassingen in gedachten had kan ik deze nu nog voor de deadline aanpassen. Uiteraard is er na de deadline ook nog genoeg tijd om het logo en de huisstijl te finetunen en helemaal naar wens te maken.
      Ik hoor graag van u!

      Groet,
      Emile

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network