Ontwerp een fijn logo // Design a catchy logo

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: rroeleven
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 400.00
  • Datum start : 08-05-2012 00:21
  • Datum einde : 18-06-2012 00:17
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 132
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

we hebben behoefte aan een logo, visitekaartjes en templates voor powerpoint, word (briefpapier) en excel. Primair is logo belangrijkst.

Bedrijfsomschrijving:

ProZY is een (project)managementbureau dat sterk gelooft in de verworvenheden van de generatie X en Y: Pro X en Y. Wat betekent dat? • Ondernemerschap
Klantgerichtheid
Besluitvaardigheid
Omgevingsbewustzijn
Initiatief
Trouw aan ambities, niet aan bedrijf.
Persoonlijke feedback van belang
Balans werk en privé
‘Do good’ voor omgeving,
ProZY richt zich op (intergemeentelijke) samenwerking en gelooft sterk in een verandering naar procesgericht werken.

Doelgroep:

Onze klanten zijn non-profitorganisaties en dan met name gemeenten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

voorkeur voor strak ontwerp dat simpel oogt, er mag wel een subtiel ontwerpgrapje in zitten. Niet te veel kleur en niet te zwart.

JDesign
  • Logo # 88543 voor Ontwerp een fijn logo // Design a catchy logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer JDesign:

      Het briefpapier een het ppt.-template zien er als volgt uit:

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 88541 voor Ontwerp een fijn logo // Design a catchy logo wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer JDesign:

      ProZY kan opgedeeld worden in de delen Pro, Z, en Y. Dit heeft gelijkenis met de meest voorkomende assenstelsels, de X,Z,Y-assenstelsels. Hiermee kunnen bijvoorbeeld berekeningen aan 3 dimensionale objecten worden uitgevoerd.
      Wat sluit hier mooier bij aan dan een 3D object! Ook het feit dat ProZY zich in meerdere richtingen en/of op verschillende vlakken begeeft sluit mooi aan bij de 3D metafoor.

      Dit logo kan ook gemakkelijk verwerkt worden in een huisstijl. Als huisstijl kan het logo gemakkelijk overal op geplaatst worden, ondersteund door een grijs-tint verloop, zo krijgt het geheel nog meer diepte.

      Hier is ook te zien hoe dat is toegepast op een visitekaartje. De achterkant van het visitekaartje kan liggend of staand zijn.

      In de volgende upload is ook te zien hoe dit toegepast kan worden op een powerpoint template. Op het briefpapier is een andere manier gebruikt om het logo een ondergrond te geven om op te staan.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network