Het ITA-logo, hier in een zeer herkenbare en sterke vorm, de zeshoek.
• De zeshoek een vertrouwde vorm, (de ronde hoeken versterken dat vertrouwen) die doet denken aan nijverheid en “oogst” denk aan de honingraat.
• Daarnaast is voor deze vorm gekozen omdat die associaties oproept met de boven kant van een bout, iconische zeer herkenbaar en is een goede synoniem voor montage.
• Letterkeuze is stoer en zorgt voor een industriële uitstraling.
•De zeshoek biedt een prachtig houvast om straks een huisstijl aan op te hangen.
Voor meer info jeroenvellekoop.nl
Ontwerp een fris en dynamisch logo voor een industrieel bedrijf
Datum start: 11-09-2014
Datum einde: 19-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

