Beste, Dank voor de feedback. Hierbij een nieuw voorstel. Ik ben even gaan spelen met wat kleuren meer bedrijf gericht maar toch zo fris mogelijk.
De magenta kleur is natuurlijk wel heel sterk, vandaar ook een donkere blauwe tweede kleur, dit geeft een serieus overkomen. zoals ook de grijzen kleur meer vertrouwen uitstraalt .
De lichten kleuren houden alles meer open ze zijn vriendelijk en open.
Ik hoor graag of dit meer is wat u zocht.
met vriendelijke groet
Patricia Govaart
Ontwerp een fris en veelzeggend logo die aansluit bij de naam en de bedrijfsactiviteiten
- Wedstrijd van: vechtdal consultancy
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-12-2014
Datum einde: 19-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind de kleurwijziging goed opgepakt maar het spreekt me toch niet echt aan

Beste, hierbij mijn voorstel.
Ik heb een beeldmerk te gebruiken als favicon plus een logo met de anjes van vechtdal.
groen voor open en eerlijk. magenta kleur zoals vechtdal.
ik hoor graag of het in de richting komt.
met vriendelijke groet
Patricia Govaart
Bedankt voor je voorstel. Je hebt er goed over nagedacht echter vind ik deze kleurcombinatie met groen wat minder passen bij mijn bedrijf. Wel vind ik het zeker een fris en opvallend logo