Het logo heeft een open houding door de cirkel vorm die doet denken aan een zon. Ook lijkt de bindi en de lotusvorm op een figuur die zijn armen opent.
Daarnaast heb ik rekening gehouden met het feit dat er een stempel gemaakt van kan worden. Vandaar een duo kleur ontwerp met strakke lijnen en vlakken. Van kleurovergangen, schaduwen etc. kan geen stempel gemaakt worden.
De kleurstelling zou natuurlijk nog anders kunnen. Mochten er nog meer aanpassingen nodig zijn hoor ik dit graag.
Ontwerp een fris logo voor Blije Boeddha edelstenenverkoop
- Wedstrijd van: BoukeJonker
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 23-05-2017
Datum einde: 30-05-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De kleuren van het rechterlogo komen niet overeen met mijn ontwerp, dit komt doordat het een erg klein bestand is. De kleuren in mijn ontwerp zijn meer ingetogen.