Geen commentaar
Ontwerp een fris logo voor een Jongerencoach
Datum start: 28-09-2016
Datum einde: 05-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


hoi, hierbij is het woordje 'de' wat kleiner en laat ik zien dat de knipoog makkelijk een onderdeel van jouw huisstijl zou kunnen zijn op briefpapier, kaartjes, foldermateriaal etc.

Geen commentaar
een professional logo waarbij jouw naam Klaske goed opvalt, opvallende naam, je leest ook gelijk Coach dus je denkt onbewust klaske is een coach en daarna de jongeren, op een vrolijke en vriendelijke letter waarbij er een letterlijke knipoog in de naam staat. Deze knipoog is naar jouw achternaam maar ook naar de jongeren toe, een platte smiley zonder dat dit meteen opvalt. In een logo moeten bewuste en onbewuste onderdelen zitten en niet te voor de hand liggend zijn. Daar raak je zelf snel op uitgekeken en maakt je minder professioneel. Want in neem aan dat ouders /scholen jou in zullen schakelen. Groetjes, Alice